maandag 14 februari 2011

Vrouwenbier heeft toekomst

De mening staat er! Maar liefst 38% gelooft in een vrouwenbier op de markt! Dit blijkt uit een peiling onder ruim 100 bierliefhebbers. Nu ben ik erg benieuwd wat voor vrouwenbier dit dan moet zijn? Dus misschien dat de stemmers hun mening kunnen geven of mocht je niet gestemd hebben welke ideeën heb je? Ik ben eerlijk gezegd bijzonder verrast met deze uitslag. Of zouden er mensen verzameld zijn om te stemmen op de poll die mij even willen pesten .

Uiteraard zijn er ook nog heel wat nee-stemmers, het merendeel. 53% gelooft niet in vrouwenbier en 9% denkt dat het misschien kan werken. Bekijk de uitslag van de poll ook rechts op de pagina van bier.blog.nl. Geef je mening: welk vrouwenbier zou er volgens jou moeten komen?

Of zou het niet als vrouwenbier in de markt gezet moet worden? Ik ben erg benieuwd! Voorlopig is de uitslag van de poll weer een geruststellende gedachte voor al die brouwerij die toch bedenken: ik ga een vrouwenbier op de markt zetten!

As simpel as that

www.bezorgmijnbier.nl

bron: bier.blog.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten